Remont malego pomieszczenia

Remont malego pomieszczenia

Ponadto, w przypadku kobiet z nadwagą przejść do ścisłej diecie żywienia podczas ciąży (ale nie głodu), a następnie po porodzie będą one w stanie duża utrata wagi. Ryzyko powikłań zostaną zredukowane do minimum, jeśli chudniesz w czasie.

Zacznij od diety: trzeba walczyć z nadwagą przy pomocy diety i ograniczeń, nawet jeśli nadwaga nie jest spowodowany przez przejadanie lub niezrównoważonego żywienia.

Jedz więcej warzyw, owoców, produktów zbożowych, całe chudego mięsa produkuje mleko odtłuszczone.

Odmówić od słodkich napojów i smażonych potraw.

Jedz małe porcje kilka razy dziennie.

Zapomnij o jedzeniu dla dwóch osób. Nie potrzeba dodatkowych kalorii w pierwszym trymestrze ciąży i około 300 dodatkowych kalorii dziennie w drugim i trzecim trymestrze ciąży (300 kalorii – średnia, na przykład mały słoik jogurt i banana).

Przenieś się więcej: po pierwsze, zacząć chodzić dość szybko się regularnie. 20-30 minut spaceru dziennie http://tanieac.eu/tanie-ubezpieczenia-samochodowe/ są całkowicie bezpieczne dla ciąży. Trzeba też zrobić specjalne ćwiczenia fizyczne w ciąży.

Średnio ogóle przyrost masy ciała w czasie ciąży może wynosić od 10 do 15 kg, podczas gdy prawidłową masą ciała, 7-12 kg, podczas gdy nadwagi i nie więcej niż 6 kg podczas gdy otyłość.

Nadwaga nie jest przeszkodą do szczęśliwego macierzyństwa. Nie należy również przeceniać niebezpieczeństwo i osłoni ciąży ze stałym niepokojące. Jednak, aby uniknąć problemów, trzeba przejść przez sprawdzanie odkryć hormonalnym lub innych wad, aw przypadku oczywiście koniecznością leczenia wprost. Nieprawidłowy metabolizm tkanki tłuszczowej kobiet często prowokuje niektórych chorób – wady funkcji endokrynnych organów „, choroby układu sercowo-naczyniowego i ośrodkowego układu nerwowego. Należy zdać sprawdzanie przed zajściem w ciążę. będzie masz wystarczająco dużo czasu, aby schudnąć, po przejściu leczenia.

– autor artykułu